loading...
خانه بوش
نازیلا بازدید : 137 چهارشنبه 16 مهر 1399 نظرات (0)

دنیای مدرن امروزی اغلب ما را به سوی استفاده از لوازم و ابزارهای مدرن با کارایی های متفاوت سوق داده است. ایزارها و لوازم خانگی برقی نیز جزو وسایلی هستند که فعالیت های خانه داری و تهیه غذا را با گذشته متفاوت کرده اند و تا حدودی کمک می‌کنند که انسان ها متناسب با سرعت دنیای مدرن فعالیت های روزمره خود را انجام دهند. آبمیوه گیری، مخلوط کن و  همزن برخی از لوازم خانگی پرمصرف به شمار مي‌آيند كه براي هر خانه‌اي لازمند. در بازار لوازم خانگي برندهاي گوناگوني به ارايه محصولات خود مي‌پردازند كه برند بوش نيز يكي از نام‌هاي شناخته شده و پر طرفدار در اين بازار محسوب مي‌شود. در اين مقاله به بررسي قيمت آبميوه‌گيري بوش ، قيمت مخلوط كن بوش و قيمت همزن بوش مي‌پردازيم.

قیمت آبمیوه‌گیری بوش

شاید بهتر باشد قبل از اینکه به قیمت آبمیوه‌گيري بوش بپردازيم درباره ويژگي‌هاي يك آبميوه‌گيري خوب بگوييم. اينكه قبل از  خريد درباره كيفيت و كارايي‌هاي آبميوه‌گيري تحقيق كنيم مساله بسيار حائز اهميتي است زيرا بايد وسيله‌اي را انتخاب كنيم تا متناسب با نيازهاي ما باشد و اين كارايي‌ها براي ما مفيد باشد. به طور مثال قيمت آبميوه‌گيري بوش  متناسب با مدل‌هاي آن متفاوت است كه هر مدل بابت كارايي‌هاي كه دارد قيمت‌گذاري شده است.

صداي دستگاه آبميوه‌گيري، از جمله ويژگي‌هاي بسيار مهم است زيرا برخي از دستگاه‌ها صداي زيادي دارند و هنگام استفاده صداي ناهنجاري توليد مي‌كنند. قدرت دستگاه ويژگي ديگري است كه بايد به آن توجه شود قدرت دستگاه‌هاي آبميوه‌گيري بين 600 تا 1500 وات متغير است و دست مصرف كننده را در انتخاب باز مي‌گذارد. علاوه بر قدرت، سرعت دستگاه نيز بايد مورد توجه قرار گيرد و بهتر است دستگاهي را انتخاب كنيم كه با سرعت بيشتري كار مي‌كنند و اين موارد نيز در تفاوت قيمت آبميوه‌گيري بوش موثرند.

جنس تيغه و گارانتي در تعيين قيمت آبميوه‌گيري بوش

يكي ديگر از ويژگي‌هاي آبميوه‌گيري خوب جنس تيغه‌هاي آن است. تيغه‌هاي آبميوه‌گيري‌هاي موجود در بازار  در جنس‌هاي پلاستيكي، تيتانيوم و فولاد ارايه شده‌اند كه كيفيت تيغه‌هاي فولادي و تيتانيوم بهتر از تيغه‌هاي پلاستيكي مي‌باشد. جنس تيغه آبميوه‌گيري نيز از فاكتورهاي تاثير گذار بر روي قيمت آبميوه‌گيري بوش به شمار مي‌آيد.

گارانتي دستگاه‌هاي برقي اهميت ويژه‌اي دارند اينكه ما بتوانيم دستگاه مورد نظر خود را انتخاب كنيم و خيالمان راحت باشد كه اگر دستگاه با مشکلی مواجه شد می‌توانیم از گارانتی و خدمات استفاده کنیم، امکانی است که گارانتی برای ما ایجاد می‌كند. قيمت آبميوه‌گيري بوش در صورت نداشتن گارانتي پايين‌تر است اما بهتر اين است كه از دستگاه‌هايي استفاده كنيم كه گارانتي معتبر دارند و در اين صورت مي‌توانيم مطمئن باشيم كه دستگاه خريداري شده برند اصلي است و از نمونه‌هاي تقلبي موجود در بازار نيست.

ويژگي‌هاي آبميوه‌گيري بوش

تميز كردن دستگاه پس از استفاده يكي از كارهايي است كه نياز به دقت بالا دارد زيرا اگر ذرات سبزيجات و ميوه‌ها روي دستگاه باقي بمانند باعث رشد باكتري‌ها و قارچ‌ها مي‌شود در استفاده بعدي ممكن است دچار مسموميت شويم؛ قطعات آبميوه‌گيري بوش قابل استفاده در ماشين ظرفشويي هستند و به راختي مي‌توان آنها را شست. آبميوه‌گيري هاي بوش داراي مخزن تفاله‌گير مجزا هستند كه اين مساله هم تميز كردن دستگاه را آسان مي‌سازد هم در زمان استفاده اگر مخزن تفاله پر شود به راحتي مي‌توان آن را تخليه كرد و نيازي به بازكردن تمامي قسمت‌هاي دستگاه نيست.

از ديگر ويژگي‌هاي آبميوه‌گيري بوش مي‌توان به سيستم ضد چكه آن اشاره كرد كه هنگام استفاده از آن آب ميوه و سبزيجات برروي كابينت چكه نمي‌كند.. علاوه بر اين، آبميوه گيري بوش داري ويژگي ايمني هوشمند است يعني اگر قطعه‌اي خراب باشد يا به خوبي در جاي خود قرار نگرفته باشد دستگاه از كار مي‌افتد و به موتور آن فشار وارد نمي‌شود. پارچ آبميوه‌گيري نيز براي جمع‌آوري آب ميوه و سبزيجات مي‌شود و نياز به استفاده از پارچ مجزا نيست. تمام ويژگي هايي كه به آنها اشاره شد جزو فاكتورهاي تاثير گذار بر قيمت آبميوه‌گيري بوش هستند.

قيمت همزن بوش

قيمت همزن بوش

همزن به عنوان يكي از لوازم خانگي پر مصرف در آشپزخانه به شمار مي‌آيد. همزن‌ها نيز در انواع مدل‌ها و قدرت‌هاي مختلف در بازار وجود دارند. قيمت همزن بوش نيز مانند ساير دستگاه‌هاي اين برند متناسب با كارايي‌هاي آن متفاوت است. اگر سري به بازار لوازم خانگي بزنيد مي‌بينيد كه قيمت همزن بوش كاسه‌دار با قيمت همزن بوش دستي متفاوت است و باز هر كدام از اين دونوع همزن مدل‌هاي مختلفي دارند .

 

قيمت مخلوط كن بوش

قيمت مخلوط كن بوش

مخلوط‌کن‌ها دستگاه‌هایی هستند که معمولا برای درست کردن انواع سس‌ها و چاشنی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. قيمت مخلوط‌كن بوش نيز مانند ساير محصولات برقي بسته به مدل‌هاي مختلف آن متغير است. جنس دستگاه، قدرت، سرعت و ظرفيت دستگاه فاكتورهاي تاثيرگذار بر روي قيمت مخلوط‌كن بوش هستند. قيمت مخلوط‌كن بوش بين يك ميليون وپانصد هزار تومان تا پنج ميليون تومان متغير است و هركسي متناسب با نياز و بودجه خود مي‌تواند يكي از مدل‌ها آن را تهيه كند.

سایت خانه بوش قیمت آبمیوه گیری بوش، قیمت مخلوط کن بوش، و قیمت همزن بوش را اارایه کرده و همچنین امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی بوش را برای مخاطبانشان فراهم ساخته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 867
  • بازدید کلی : 3,861